Підписатися на RSS

7 лютого День «Розішли свою візитку»

Згідно зі звітом Statistic Brain Research Institute, 72% людей оцінюють компанію чи людину за якістю їхніх візитних карток. У ході опитування стало відомо, що загальний обсяг продажу фірми збільшується на 25% на кожні 2000 розданих візитних карток. Потенційний клієнт триматиме кольорову візитну картку в 10 разів довше, ніж стандартну білу.

Візитна картка – невід'ємна частина іміджу людини та корпоративного стилю компанії. Візитки представляють Вас і вашу компанію, і повинні бути незабутні та відомі.

У процесі особистого та ділового спілкування ознакою гарного тону є обмін візитними картками між партнерами та вручення їх клієнтам. Візитна картка – це спеціально надрукована картка із відомостями про свого власника. Нині візитна картка, це така сама частина іміджу успішної людини чи фірми, як престижний автомобіль чи діловий костюм.

Здобувачки освіти професійної групи ДЛ-22-10/6 з підготовки діловодів (керівниця групи Усенко Т.О., майстер виробничого навчання Береда О.С.) виконали творчу роботу з підготовки власних візитівок.

/Files/images/Завгородня Карина.jpg

/Files/images/Пасько Аліна.jpg


/Files/images/Синельникова Марія.jpg

/Files/images/Барінова Дар\'я.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 41

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.